Според проучване, направено от изследователска агенция Blue Point, по поръчка на „Димитър Маджаров“ за нагласите на хората за употребата на пробиотици, българите основно свързват приемането им с приема на антибиотик, но избират и храни, с които могат да си ги набавят.

Проучването показва, че потребителите имат богат опит с различни продукти и добавки, свързани с грижата за здравето.

Интересна тенденция, изведена от запитването, е, че българите говорят за пробиотиците основно в посока антибиотици и проблеми със стомаха - близо 70%, но едва 40% декларират, че са наясно и с действието им за имунната система и цялостното подобрение на организма.

Спонтанно, 15.3% от изследваните лица разпознават конкретни храни, чрез които са си набавяли пробиотици. В тази посока, с най-голям дял е посочено киселото мляко, припознато от 75.5% от лицата.

Още един интересен извод показва, че хората откриват ползите на полезните бактерии извън познатите за подпомагане на чревното здраве, като виждат и възможността за набавянето им посредством конкретен млечен продукт.

„Винаги сме се старали да се вслушваме в хората и в това какви са техните нужди. След като затвърдихме, че за българина грижата за здравето е от първостепенно значение, вложихме нашата експертиза в производството на млечни продукти, за да срещнем именно тези техни нужди.

Продуктите, които развиваме, са насочени както към подпомагане на чревното здраве, така и в полза на цялата имунна система. Вярваме, че с тази серия от продукти потребителите ще могат да се погрижат за тяхното здраве и за здравето на цялото им семейство“, коментира Димитър Маджаров, собственик, по професия технолог.