Посетете и нашата Фейсбук страница

Луксозните хотели правят всичко възможно, за да оправдаят цените си пред клиентите, включително и някои странни услуги. Всъщност Доминик Сторс-Кан може би уцели единствената услуга, която хотелите не предлагат открито. Ето какво подбра сайтът Hotel.com:

Петзвездният хотел Andaz Liverpool Street в Лондон предлага на своите клиенти четене на приказки за лека нощ.

Четиризвездният Barnsley Gardens Resort в САЩ, щата Джорджия има специална длъжност фея. Нейните задължения се свеждат до украсяване на стаите с листенца от рози и поднасяне на шампанско и шоколад.

В индийския петзвезден Rambagh Palace има двама сътрудници, единственото задължение на които е да гонят гълъбите от площада пред хотела. Професионализмът изисква да правят това в условията на пълна безопасост на птиците.

В четиризвездния Peabody в Мемфис, САЩ пък са наели пастир, който всяха сутрин в 11.00 трябва да извежда стадо патки до фонтана на хотела, а точно в 19.00- да ги ескортира обратно до птичарника.

В Лондон в Holiday Inn Kensington Forum гостът може спокойно да поиска да някой да му стопли леглото. Съответният служител носи специален термокостюм.

Най-необичайна услуга обаче предлага Westin Market Street в Сан Франциско. От 1935 г. хотелът разполага със служба за почистване и полиране на монети. Целта е на гостите да бъдат спестени всякакви грижи за хигиената на ръцете и чистотата на ръкавиците.

Посетете и нашата Фейсбук страница