Хотелските стаи са една от най-популярните инвестиции заради високата доходност и бързата възвръщаемост. Когато инвестират в тях, има няколко грешки, които купувачите допускат и това може да окаже негативно влияние на техните инвестиции. Ето как да ги избегнете.

1. Мислите, че може да имате бърза печалба

Хотелската стая е идеална за месечен приход, но няма да ви донесе големи печалби. През годините нейната стойност може да нараства, но това не е нещо, което купувате и после бързо продавате. Бъдете търпеливи в очакване на възвръщаемостта и печалбата.

2. Нямате стратегия

Продажбата на една хотелска стая може да се окаже трудно(а, защото не е сигурно, че някой ще иска да купи такова жилище. Уверете се, че инвестирате с компания, която ви предлага схема за обратно изкупуване, което може да ви гарантира и печалба.

3. Избирате лоша локация

Локацията е ключова за добрата хотелска инвестиция. Разглеждайте не само настоящия, но и бъдещия потенциал на района, към който имате интерес. Популярно ли е мястото, хотела, какви са плановете му за развитие? Инвестирайте в места, които предлагат гледка към морето или имения, в близост до популярни дестинации.

4. Нямате план за времето извън сезона

През сезона може да привлечете наематели, но какво става извън него? Алпите, например, предлагат ски туризъм основно, но дават възможност за множество активности през лятото. Така целогодишната заетост е гарантирана. Помислете за вариант близо до бизнес локация, конферентен туризъм. Нека времето не бъде ваш враг.

5. Не проучват хотелската клиентела

Туристите, които посещават хотела, са важен фактор за вашата стратегия. Ако сте бизнес ориентирани, коя е индустрията, която е основният ползвател? Какво се случва, ако секторът е в спад? Разгледайте перспективите пред него и решете дали инвестицията си заслужава.

6. Не проверяват хотелите наблизо

Инвестицията в хубав хотел е добра, но какво правите, ако има подобен в близост? Проверете пазара наоколо, защото това може да окаже влияние върху възвръщемостта на вашите инвестиции. Проучете потенциала и плановете на околността. Презастрояването също може да се окаже пагубно за вас.

7. Не проверяват инвеститора и управителя на хотела

Това е най-голямата грешка, която се прави, а се доверяват на агента по продажбите. Всички, които участват в инвестицията и управлението на веригата или хотела, са важни, защото те могат да гарантират и част от вашия успех.