American Airlines навлиза дълбоко в китайското въздушно пространство.

Компанията инвестира 200 млн. долара в най-големия китайски превозвач, в опит да вземе дял от най-бързоразвиващия се авиационен пазар.

Американската компания обяви сделката с China Southern Airlines във вторник, посочвайки, че по този начин още няколко китайски дестинации ще станат достъпни за американските клиенти.

Базираната в Гуанджоу държавна авиокомпания China Southern е най-големият превозвач в Азия по брой на пътниците. Китайското гражданско въздухоплаване се развива със сериозни темпове, създавайки остър недостиг на пилоти и самолети.

Понастоящем гражданите на САЩ разполагат с полети до Пекин и Шанхай. Сделката ще даде възможност за достъп по въздух до още 40 дестинации от летището в Пекин и 30 други от това в Шанхай, посочват от American Airlines, съобщава CNN.

Клиентите на China Southern пък от своя страна ще могат да летят до близо 80 дестинации в Северна и Южна Америка.

Американският превозвач се състезава на китайския пазар със своите традиционни конкуренти. Компанията Delta вече инвестира 450 млн. долара в China Eastern Airlines през 2015 година, а United сближи взаимоотношения с Air China.