Швейцарската компания Nestle, най-голямият производител в света на напитки и хранителни продукти, отчете ръст от 14% в печалбата си за 2006 г. до 9.2 млрд. швейцарски франка (7.4 млрд. долара).

Продажбите на компанията за миналата година са нараснали с 8.1% до размер 98.45 млрд. швейцарски франка (79.6 млрд. долара) от 91.1 млрд. франка година по-рано.

В резултат на данните, акциите на компанията скочиха на Швейцарската фондова борса с 2.2% до 474 франка.

През 2006 година Nestle добави 4 нови члена в семейството си: кафе Nespresso, минерална вода Poland Spring, Nestle Pure Life и храната за животни Dog Chow.

Що се касае до стратегията, която сега застава пред компанията, Nestle ще съсредоточи усилията си върху нов проект, наречен PPP ("popularly positionned products"), или широко разпространени продукти като кафе, шоколад и кисело мляко.

През ноември 2006 година Nestle отвори своя фабрика в Бразилия за производство на такива продукти, като от компанията обясняват, че те са предназначени предимно за страни като Африка, Латинска Америка и Азия, но не само там. Проектът ще бъде реализиран и на европейския пазар, уточняват още от компанията.