Продажбите на нови автомобили в Европа са се повишили минимално през изминалата година, въпреки добрият ръст на икономиките на стария континент. С 0.7% до 15.36 млн. броя са се повишили продажбите на нови автомобили в Европа, като силни продажби са били регистрирани в държави като Германия и Италия, а слаби във Великобритания, Франция и Испания. Сред европейските автомобилопроизводители най-голям ръст са регистрирали продажбите на италианската компания Fiat SpA, които са се повишили с 16.9% до 1.15 млн. броя, а най-големи продажби са отбелязали от немската компания Volkswagen AG, откъдето са продали 3.11 млн. автомобили, или повишение с 5.3% на годишна база. Най-голямо понижение са регистрирали продажбите на френската компания Renault SA, намалели с 11% до 1.32 млн. автомобила, а тези на дрягия голям френски автомобилопроизводител PSA Peugeot Citroen SA са намалели с 2.1% до 2.02 млн. долара. Продажбите на най-големият световен производител на автомобили - General Motors Corp. са се понижили с 2.7% до 1.58 млн. броя, като добрите продажби на моделите Saab не са успяли да неутрализират слабите продажби на автомобилите с марки Opel и Vauxhall. Производителят DaimlerChrysler AG отчете повишение от 0.8% в продажбите си благодарение на силното представяне на звеното за луксозни автомобили Mercedes, докато продажбите на миниавтомобилите Smart са се понижили с 22% през изминалата година. Ръст от 1.8% са отбелязали и продажбите на другия немски производител на луксозни автомобили - BMW AG. Най-голям ръст са отбелязали предажбите в Германия, повишили се с 3.8%, следвани от тези в Италия нараснали с 3.7%. Във Франция продажбите на нови автомобили са се понижили с 3.3%, а в Испания с 2%. През декември, непосредствено преди влизането в сила на по-високият данък добавена стойност в Германия, продажбите на нови автомобили са се повишили с 17.7% на годишна база.