Авиокомпанията Emirates отговори на забраната на американските власти за внасяне на лаптопи и друга голяма електроника на борда на самолетите със забавна реклама, която да успокои пътниците, че има много възможности за забавление без необходимост от лаптоп, пише Business Insider.

В рекламата, наречена Let us Entertain You, участва актрисата Дженифър Анистън, която пътува в икономична класа на Airbus A380 на Emirates. Рекламата служи като напомняне, че системата за забавление на Emirates включва повече от 2500 канала с филми, телевизия и музика, които могат да запълнят празнината, оставена от т. нар. забрана за внасяне на лаптопи.

Тя изисква всичката електроника, която е по-голяма от мобилен телефон, да се съхранява в товарното отделение с чекирания багаж.

Кадрите за новата реклама всъщност са взети от реклама, която Анистън засне миналата година за базираната в Дубай авиокомпания. С новата версия на рекламата Emirates иска да покаже първокласното обслужване и лукса, който предлага във всичките си класи.

Emirates е една от деветте авиокомпании, засегнати от новите процедури за сигурност на американското вътрешно министерство, които се отнасят за нон стоп полети към САЩ от десет летища в Близкия изток и Северна Африка.

Ето я новата реклама на Emirates с участието на Дженифър Анистън В нея звездата играе себе си

Според президента на Emirates сър Тим Кларк авиокомпанията ще се съобрази с новите регулации на американските власти. През 2016 г. Emirates беше обявена за най-добрата авиокомпания в света от уважавания сайт за пътническа авиация Skytrax.

Освен това системата за забавление на авиокомпанията беше обявена за най-добрата в света за безпрецедентната 12-а поредна година.