Можете да сте най-интелигентният, талантлив и уважаван човек във вашата индустрия, но ако не вярвате в себе си и продължавате да бъдете брутално откровен, минавайки през трудните етапи на растеж на вашия бизнес, неуспехът е неизбежен.

Всичко - от начина, по който се чувствате, кимайки с главата в офиса всяка сутрин, през качеството на отношенията с вашите бизнес партньори, до думите, които използвате на дневна база, ще имат дългосрочен ефект върху това дали сте или дали ще станете успешни.

Независимо дали съзнателно или не, но ако използвате думи и фрази, които предават съмнение, несигурност и липса на истинска вяра в това, което казвате, в крайна сметка ще загубите вяра. Това се отразява не само на вашето разбиране и самочувствие, но и се пренася върху хората, с които комуникирате, чете се в думите, поведението и езика на тялото.

Тук ви показваме седем думи, които трябва да елиминирате от речника си, ако искате да бъдете успешни във всичко, което правите.

1. "Може би"

Това не буди ли дори и у вас недоверие? "Може би" най-често се използва, за да подчертае нещо, което може да бъде възможност. В бизнеса трябва да сте много сигурни в себе си и в решенията, които взимате. Ако не сте, други ще се повлияят от вашата несигурност и трудно ще ви повярват.

2. "Обикновено"

В бизнес контекста "обикновено" е друга дума, която изразява съмнение за дадена ситуация или съвкупност от обстоятелства. Липсата на определеност казва на човека, с когото разговаряте, че той може да има вяра в нещо, което се случва обикновено или да очаква да има резултат.

3. "Би трябвало"

Подобно на "може би“ и "обикновено", "би трябвало" предава обща липса на доверие и сигурност в резултата, а изразява само надеждата да се случи, отколкото да покаже необходимото време и подготовка, за да сме сигурни, че ще се реализира.

4. "Няма"

Използването на тази дума е един от най-бързите начини да поставите някого в отбранителна позиция. Вместо да се използва по-малко лична дума, с която да отклоните желанието или съгласието си, „няма“ звучи по-скоро като признак на инат.

5. "Вероятно"

Ако използвате думата "вероятно" в бизнес контакт, вие просто не правите нищо повече от едно предсказание. С това показвате не само, че очевидно не сте уверени в резултата, но и говори ясно за липса на вашите познания по въпроса.

6. "Само ако"

Нищо не показва повече, че вие живеете в илюзорен свят, да не говорим, че правите бизнес в него. „Само ако“ говори за липса на желание за контрол над нещата и за надежда от някаква божествена намеса.

7. "Наистина"

В бизнес смисъла, думата "наистина" е много небрежен израз, който се опитва да постави допълнителен акцент и значение за конкретен резултат, без да даде някакво реално определение. Реално тази дума не добавя никаква стойност на вашите разговори.