Дебютът на Alibaba на Уолстрийт приключи с близо 272 млн. изтъргувани акции на цени от 89.95 до 99.70 долара за брой.

Крайната цена от 93.89 долара определя оценка на компанията от 231.44 млрд. долара.

Във основа на набраните досега средства, IPO-то на Alibaba е третото най-голямо в историята, след тези на Agricultural Bank of China Ltd (22.1 млрд. долара през 2010 г.) и ICBC (22 млрд. долара през 2006 г).

Ако пемателите упражнят опцията за записване на допълнителни акции, както мнозина очакват, IPO-то на Alibaba ще изпревари тези и на двете китайски банки, за да стане най-голямото в историята.

Китайският гигант в елентронната търговия отчете приходи през второто тримесечие в размер на 2.54 млрд. долара, което представлява повишение от над 46%. Нетната печалба отчита ръст до 1.99 млрд. долара, или 84 цента на акция.

Интернет потребителите в Китай през 2008 г. наброяваха 300 млн. души, а днес вече са 632 милиона. Очакванията са през 2015 година броят им да се увеличи до 850 милиона души.