Едно от най-големите икономически събития в страната е на прага на своето 11-о издание. Форумът ще се проведе през април 2020 г. НДК, София.

Акценти

тази година акцентите са насочени към:

01.

Лични финанси

- Инвеститори със средни заплати - как да накараме парите да работят за нас?

- Застраховките като инвестиционен инструмент

- Как да се подготвим по-добре за годините в пенсия?

02.

Имоти

- Студио в Банско, гараж в София или двустаен в провинцията: как хората с малко пари да печелят от имоти?

- Колко струва да живееш в покрайнините на големия град и заслужава ли си?

- Какви са перспективите пред бизнеса с имоти, отдавани на краткосрочен наем (Airbnb, Booking)

03.

Банки

- Киберсигурността и модерното банкиране

- Сега ли е моментът да теглим кредит?

- Влизането в банковия съюз на ЕС и приемането на еврото

04.

На пазар през 2020 г.

- На един клик разстояние: Маркетплейс платформите и онлайн пазаруването – перспективи и очаквания

- Споделената икономика – напаст или нова възможност за растеж?

- Инвестициите на големите вериги – колко, къде и защо?

05.

Двигатели на растежа

- Голям, по-голям, най-голям – как да се превърнем в лидер в своя бранш

- Кризата идва. Кога ще се настани в хола ни?

- Как ще се промени европейското финансиране от догодина?

06.

Образование

- Днешният ден принадлежи на технологиите – какво ще е най-ценното образование на утрешния ден?

- Не търся работа, а работата търси мен

- Диплома или CV – кое е по-ценно на пазара днес

Факти

11 факта за Шумът на парите, които трябва да знаете!

01.

В периода 2010-2019 г. форумът е посетен от над 12 500 души

02.

Това е най-посещаваното безплатно икономическо събитие в страната

03.

Общият брой на лекторите, участвали в събитието, надхвърля 275, като 15% от тях са чужденци

05.

... което разполага и с изложбена зала за своите партньори, за да може многобройната аудитория да се запознае по-добре с дейността им

06.

За предходните 10 години общо 65 компании ни се довериха и бяха наши партньори

07.

Общият брой на публикациите в несвързани с нас медии достига над 550

08.

Участие в Шумът на парите записаха изпълнителните директори на редица чуждестранни фондови борси, сред които Австрия, Полша, Румъния, Сърбия, Македония и Хърватия

09.

През 2017 г. лектор на събитието бе един от изпълнителните директори на най-голямото управляващо дружество в Европа с активи за 1.2 трилиона евро

10.

През годините Шумът на парите генерира редица важни икономически новини, касаещи предстоящи първични публични предлагания, нови проекти, инвестиции и др.

11.

Търсенето на „Шумът на парите“ в Google дава 2 800 000 резултата!

Генерално спонсорство

Пакетно предложение 5 000 лв.

1. Лектор в избран панел на събитието
2. Промо банер на страницата на събитието
3. Лого върху рекламните материали
4. Банер на видимо място в залата
5. Отразяване на участието на компанията
под формата на видео и текст

Пакетно предложение 8 000 лв.

1. Лектор в избран панел на събитието
2. Промо банер на страницата на събитието
3. Лого върху рекламните материали
4. Банер на видимо място в залата
5. Отразяване на участието на компанията
под формата на видео и текст
6. Промоционален щанд пред залата
на събитието
7. Рекламна кампания в Profit.bg
на стойност 5000 лв.
8. Публикуване на 5 новини в рамките на
годината, свързани с дейността на компанията

Пакетно предложение 10 000 лв.

1. Лектор в избран панел на събитието
2. Промо банер на страницата на събитието
3. Лого върху рекламните материали
4. Банер на видимо място в залата
5. Отразяване на участието на компанията под формата
на видео и текст
6. Възможност за раздаване на рекламни материали
7. Промоционален щанд пред залата на събитието
8. Рекламна кампания в Profit.bg на стойност 5000 лв.
(възможност за банер кампания или 5 ПР материала) 9. Възможност за 2 интервюта в рамките на годината
10. Възможност за създаване на 2 видео новини, които да бъдат
публикувани в секция Видео на Profit.bg и споделени през
фейсбук страницата на сайта с над 300 000 фена

Нашата
агенция

Profit.bg се доверява на един от професионалистите при организирането на събития – “Well Done Agency”