5 социални медии, които набират все по-голяма популярност

3195
5 социални медии, които набират все по-голяма популярност

Голяма част от нашата реалност продължава да се прехвърля в социалните медии. През 2021 г. по света е имало 3.78 милиарда потребители на социалните медии, а техният брой се очаква да се увеличи с 3.9% до 2025 г. Една от причините за това рязко нарастване е фактът, че хората са привлечени от бързия достъп до качествена информация.

Социалните медии са не само инструмент, без който не можем да оцелеем, но се очертават като самостоятелна индустрия, която трансформира начина по който хората работят, получават знания, споделят опита си и си сътрудничат. Социалните медии изглежда ще бъдат част от живота ни дълго време, особено с най-новите тенденции, базирани на аудио и виртуална реалност, за да продължават да задоволяват най-важната човешка нужда – социалното общуване, което наподобява реалността, пише Entrepreneur.

Може би е добре да следите тези пет нови платформи, тъй като те улесняват комуникацията по свой собствен начин.


Clubhouse

Clubhouse е социална мрежа която набра популярност след интервюто на милиардера Илон Мъск в платформата. През 2021 г. тя достига 2.2 милиона сваляния с минималистичната си концепция са разговори в отделни виртуални стаи.

Платформата събира хора от една и съща сфера по отделни теми за разговор. Следвайки някоя от наличните теми, потребителите получават известия за стаите, където се водят аудио разговори. Има профилни снимки, потребителски имена и аудио материали на живо на говорещите.

Въпреки забележителния скок в популярност в началото на годината, Clubhouse отстъпва част от позициите си.

Можете да се присъедините към Clubhouse само с покана. Новите потребители се присъединяват или с покана от настоящ потребител или като се запишат в списък с изчакващи. Въпреки че отначало стартира само за потребители на iOS, Clubhouse вече е налична и за почитателите на Android.

EduDo

EduDo е медийна платформа за самоусъвършенстване, проектирана за онези, които са готови да бъдат по-добри и да имат повече умения във всяка една сфера, от готвенето до космическите технологии.

Приложението свързва онези, които искат да споделят знанията си, с хора, които искат да получат знания. Хората могат да споделят познанията си по най-различни теми - от пари и бизнес съвети, през математика и физика, до изкуство, култура и технологии и храни. Този инструмент ви помага да внедрите самоусъвършенстването в своя живот.

Най-младият професионален играч на Fortnite е на 8 годиниНай-големият момент по време на осмия рожден ден на повече деца е духането на свещичките на тортата. Джоузеф Дийн пък получи 33 000 долара бонус, за да подпише професионален договор

MeWe

MeWe се представя като платформа, която засяга голям проблем, свързан със социалните медии - поверителността на данните на потребителите.

MeWe дава на потребителите възможност за чат, споделяне на аудио, снимки и видео материали и създаването на стена от сфери, които ви интересуват най-много. От MeWe твърдят, че алгоритмите на приложението не използват данните ви, за да манипулират информацията, която ви се предоставя, по никакъв начин. Потребителите виждат само това, което са избрали да следват, без частта с рекламите или предложенията, тъй като платформата не продава данните на регистрираните си потребители на трети страни с цел таргетиране.

Caffeine

Caffeine е една малко по-различна платформа за стрийминг, която групира представителите на развлекателната индустрия, геймърите и спортистите на едно място.

Платформата е създадена от бивши дизайнери на Apple през 2018 г. и се сдоби с по-голяма популярност през 2020 г. Caffeine позволява на потребителите да споделят лайвстриймове с приятели и последователи и може да излъчва видео игри директно от компютърния или телевизионния екран. Тъй като видеата се излъчват в реално време, това създава усещането, че участниците сякаш са в една и съща стая.

Caffeine вече привлече доста знаменитости, предлагайки им възможност да стриймват съдържание директно на своята аудитория.

Dispo

За разлика от други приложения за споделяне на снимки, в Dispo снимките се публикуват чак на следващата сутрин и не могат да бъдат редактирани или гледани. Към снимката се добавя автоматичен филтър, подобно на тези на еднократните фотоапарати. В резултат на това се получават по автентични и естествени снимки. За да станете част от Dispo, трябва да имате покана от регистриран вече потребител. След регистрация всеки получава правото да изпрати 20 покани.

Преди няколко десетилетия сигурно щеше да изглежда странно човек да се присъедини към обучението на друг човек, което е на живо или на запис, за да повиши квалификацията си или да научи нови умения. В днешно време хората, на които им липстват основни познания на онлайн инструмените за обучение могат да изостанат значително. Уверете се, че сте хванали вълната от набиращи популярност социални медии, преди вълната да е дошла.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg