Admall 2008 под формата на пазар на идеи

1179
Admall 2008 под формата на пазар на идеи

С оригинална концепция тръгва рекламният Admall 2008, който ще се проведе в Интер Експо център от 5 до 8 ноември. Фестивалът на Рекламодателя ще се проведе под формата на "пазар на идеи" и ще даде възможност на рекламодатели да се срещнат с рекламни и ПР агенции и журналисти, като едновременно с това почерпят световен опит.

Под формата на лекции и уъркшопове ще протече фестивала, но няма да се ограничи само с това. Пърформанс на известния фотограф на Versace Стефано Опо, който ще снима на живо пред публика, уникално парти, което ще е осветено само от фаровете на лимузини, грандиозно откриване и серия от партита, на които ще се смесят лукс, блясък и хаосът на творческата атмосфера, ще ви пренесат в света на божествените идеи.

Истинска плеяда от световни звезди ще изсипе най-доброто от своите познания и опит върху "простосмъртните" по време на Рекламния Mall.

Сред тях са «отговорникът» цяла Америка да пие Будвайзер, който украси с мустачки от мляко световните топмодели Тод Грант (партньор и креативен директор в независимата Cole&Weber United, Сиатъл), фотографът на Версаче Стефано Опо, създал най-добрите принтове в Европа за последните две години, работил за имена като Симпли Ред, Дюран Дюран, Ерос Рамацоти, Боб Гелдоф, Бой Джордж и др., бразилецът, направил от дизайна на Nike цяла легенда, обявен за най-добрият дизайнер в света под 27 години Гилермо Борше.

В София ще пристигнат и управителят на училището по визуални изкуства в Ню Йорк Ричард Уайлд и неговата съпруга, които знаят всичко за печеленето на пари чрез нестандартна визуална комуникация и ПР-ка от Ню Йорк Саманта Дидженаро, свежа и готина като съименничката си от „Сексът и градът", която ще издаде тайните на многобройните си ПР успехи в най-динамичния град в света.

Световните гости са харесали уникалната идея на "Фестивала на Рекламодателя" - Admall 2008 за "разпродажба" на идеи, обвързана с визията за големия mall, тъй като до момента тя се реализира за първи път в света. Идеята на организаторите е mall-ът да стане ежегодна традиция, на която да обменят опит рекламодатели и агенции от цял свят.

Снимка: Стефано Опо 

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...