Какво означава "безгрижен парти-пакет" в България? Отговорът гласи: ниски цени, хотели в партизоните на курортите и безплатни входове в дискотеките. България затвърждава имиджа си на евтина парти дестинация, съобщава "Дойче Веле".

Въпреки инвазията на интернет-порталите класическият туристически каталог все още е предпочитаното от германците средство за информация, казва говорителят на Управителния съвет на РеВеТуристик Зьорен Хартман, коментирайки българския туризъм и каталога като информационно средство.

"Години наред се говореше, че каталозите ще изчезнат. Това обаче не стана. Ние сме един от туроператорите с голям дял записвания в интернет - 20%. Но 80% от гостите закупуват ваканционен пакет в туристическите бюра. Каталогът си остава важно средство за реклама. Защото все пак клиентът иска да има нещо в ръка, на което да се довери." Броят на записванията за България в туристическите бюра все още е много висок, казва Зьорен Хартман: "Каталогът е много важен инструмент за България като дестинация, като се има предвид, че в германските медии се прави много малко реклама на България.

Затова е важна препоръката от страна на специалистите в туристическите бюра. Българските медии и представителите на туристическия бранш трябва да работят повече за рекламата на страната", съветва Зьорен Хартман. Според него средствата, които България инвестира в реклама, са несравнимо ниски с тези в Турция и Египет. Освен това е нужна по-добра организация и съгласуване с хотелския бранш и авиокомпаниите.

Новият туристически пакет за България за сезон 2011, предлаган от TJEREBORG, дъщерна фирма на РеВеТуристикгруп, носи името "Безгрижен парти-пакет" и е ориентиран към младата публика. "Младите хора отиват в България заради добрите цени, особено по отношение на храната и напитките.

По-трудно е обаче да бъдат привлечени платежоспособни двойки, защото България все още не е известна като дестинация, предлагаща високо качество." Какво включва "безгрижният" пакет? "Хотелите са разположени в партизоната на курортите и предлагат безплатни екстри. Гостите се радват на свободния вход в най-посещаваните дискотеки и на отстъпките в баровете и ресторантите.

Обиколка на дискотеките с екскурзовод и подаръци като надуваем дюшек и запалка например са част от "безгрижния" пакет." Така TJEREBORG рекламира новото си предложение в България за младежите. Всъщност младата публика не е за подценяване, казва Зьорен Хартман. "Мисля, че България трябва да запази младите хора като клиенти, защото след няколко години те ще са възрастните. А възрастните имат повече време. България обаче трябва да работи за постигането на висококачествено предлагане и за по-добра комуникация, за да успее да се измъкне от евтиния си имидж и да бъде призната като модерна дестинация", категоричен е Зьорен Хартман.

Източник: DW