От месеци хората проявяват интерес към Clubhouse - социална медия, до която се получава достъп само с покана. Членовете се присъединяват към виртуални чат стаи, в които провеждат дискусии на живо и без предварителен сценарий. Темите варират от "бъдещето на Сан Франциско," с участието на районния прокурор и Кание Уест до събития на стартъп компании и нетрадиционни разговори. За разлика от други социални мрежи Clubhouse разчита на аудиото, а не на текста, създавайки усещането за интерактивен подкаст (или конферентен разговор).

Всяка вечер в приложението има хиляди чат стаи, към които хората се присъединяват, за да поговорят, казват неговите основатели Пол Дейвисън и Роън Сет. Създателите на стаите изпълняват ролята на модератори на дискусиите, а хората в стаите могат да вдигат ръка виртуално, за да им бъде включен микрофона и да кажат своето мнение. Сред участниците личат имената на популярни рискови капиталисти, технологични лидери и знаменитости.

Дейвисън и Сет, които имат сериозни връзки в технологичната индустрия, заради предишната си работа в различни компании, казват, че целта им с Clubhouse "е да създадат едно по-човешко изживяване, при което вместо да поства човек може да се събере с други хора и да говори."

За по-малко от година след своя старт Clubhouse се превърна в разпознаваемо име в Силициевата долина, привличайки 2 милиона потребители по света и вече се оценява на 1 млрд. долара, след като набра средства. Компанията планира да разшири дейността си и скоро приложението да бъде налично за всички.

Две приложения за чат станаха особено популярни през 2021 г.Те отчитат сериозен ръст на потребителите си

Всичкото това внимание обаче създаде и проблеми за Clubhouse. Twitter, която е платформа с много по-голям брой потребители, започна наскоро да експериментира с нова функционалност на име "Spaces," която описва като аудио изживяване на живо, при което много хора могат да обсъждат дадена тема.

Някои хора пък поставят под съмнение доколко Clubhouse е подготвена да се справи с модерирането на езика на омразата и тормоз в платформата си, особено докато се разраства. Някои членове и критици на приложението споделиха публично примери за антисемитизъм, дезинформация и тормоз в платформата.

През октомври от Clubhouse информираха, че в последните месеци са добавили различни функции за сигурност, в това число блокиране, заглушаване и начини, по които модераторите да закриват стаите. През ноември компанията информира, че е въвела "временен и криптиран запис на аудио. Според приложението, ако в дадена стая няма информация за инцидент записът се изтрива, когато стаята бъде затворена

Условията за ползване на Clubhouse забраняват записа на разговорите бе изричното писмено съгласие на всеки от участниците.