Aston Martin преразглежда стратегическите си планове за развитие на марката, след като в управлението на компанията влезе канадският милиардер Лорънс Строл.

По думите на шефа на Aston Martin Анди Палмър, Строл, който е инвестирал в компанията 588 млн. евро, няма намерение да бъде „пасивен инвеститор“ и промените вече са започнали.

Пускането на електрическия суббранд Lagonda, по-рано планиран за 2022 г., е отложено за 2025 г. Първият „попаднал под ножа“ е Lagonda Rapide E.

Производството на возилото трябваше да започне през 2023 г. По нови данни, вместо напълно електрически модели, британската марка ще пуска хибриди.

На автосалона в Женева през март Aston Martin ще представи двуместния автомобил Vantage.

За тази година е планирано и пускането на хиперколата Valkyrie, а в края на годината ще започнат доставките към клиентите на първия кросоувър на Aston Martin — DBX.

През 2021 г. ще се появи Valkyrie AMR Pro, а година по-късно – серийното купе Valhalla, но тези два проекта вече ще бъдат завършени без участието на екипа от Red Bull Racing.

Въпреки приключването на сътрудничеството с екипа, Aston Martin не планира да се оттегля от Formula-1 Aston Martin.

Най-добрите автомобили на 2019 г. според Джеръми КларксънЗвездата от Top Gear споделя експертното си мнение

Освен това компанията планира съкращаване на работните места и реструктуриране на операциите по продажби и маркетинг.

Aston Martin има нов технически директор, нов маркетингов специалист и нов директор „Продажби“.