Някои марки автомобили се радват на по-голяма популярност от други. Обикновено на тях се засвидетелстват по-голяма надеждност и лоялност от страна на потребителите.

Има и една група модели, които се радват на почти култува любов от страна на купувачите им. Ето и десет от тях, според изданието Experian Automotive:

1. Land Rover/Range Rover

Според наскорошни проучвания 48.2% от потребителите на Land Rover и Range Rover повтарят покупката си на същия модел. Възможно е лоялността към британския производител на луксозни спортни високопроходими модели да намалее с представянето на новите модели в класа от Maserati и Bentley.

2. Mercedes Benz S-Class

Моделите от най-висок клас на луксозния немски производител също се радват на изключителна лоялност. Около 46.6% от купувачите на подобни возила повтарят покупката си в бъдеще.

3. Lincoln MKZ

Този достъпен луксозен седан малко изненадва с високата си позиция. 44.8% от купувачите му отново прибягват към американската марка.

4. Mercedes-Benz 2500 Sprinter

Доскоро Mercedes доминираше при продажбите на ванове в САЩ, което до голяма степен обяснява високия процент на лоялност към модела – 44.8%.

5. Nissan Leaf

С цена на бензина под 2 долара за галон, продажбите на електрически автомобили се понижават сериозно. Въпреки това моделът на Nissan се радва на изключителна лоялност от страна на потребителите си - при ниво от 44%.

6. Ram 1500

Покупката на този пикап биха повторили 42.9% от настоящите му собственици.

7. Lexus RX 350

Популярният кросовър на Lexus е с процент на лоялност от 42.7%. Традиционно лоялността към луксозната подмарка на Toyota е сред най-високите.

8. Hyundai Genesis

Този нов луксозен модел на южнокорейския производител също се радва на голяма лоялност от страна на 42.5% от потребителите.

9. Kia Soul

Този компактен автомобил е много достъпен, като се предлага с много екстри, сред които затопляне на волана, затопляне/охлаждане на седалката на шофьора и други. Това определя и високото ниво на лоялност на потребителите му – 42%.

10. Subaru Forester

Като цяло Subaru се отличава с най-високо ниво на лоялност към марката. Това до голяма степен е и в основата на непрестанните рекорди при продажбите. Конкретно при този модел лоялността е при ниво от 41.1%.