Всяка година броят на личните автомобили в Сеул неотклонно расте и като следствие- расте броят на задръстванията. Движението става напрегнато, бензинът е скъп, паркоместата все по-често не достигат.

Всеки ден в Сеул шофьорите са принудени да изминат най-малко 500 метра в търсене на място за паркиране, т.е. около 15 км на месец. Упражнението отнема около 1 литър бензин. Горивото в Сеул не е евтино - около 2 долара на литър, така че спестяванията тук няма да са излишни.

Рекламна агенция успя да намери лесен начин за облекчаване на паркирането в рамките на кампания на свой клиент.

Яркожълти надуваеми стрелки с думите "Тук" са свързани с мястото за паркиране. Те се издигат, когато мястото е свободно и се смъкват, когато е заето. Виждайки я, водачът незабавно е насочен към това място, което е свободно, и не му се налага да прави кръгове на паркинга.

Това помага да се спести много гориво и време в търсене на място и да се поддържа добро настроение сред автомобилистите.