През септември Mercedes-Benz се сдоби с хитово видео в YouTube благодарение на своя реклама, в която кокошки, придържани от хора, танцуваха без главите им да помръдват.

Това беше един страхотен начин да се рекламира технологията на автопроизводителя Magic Body Control. Благодарение на нея колата сканира настилката на пътя напред, анализира информацията и регулира окачването, така че да бъде запазено нивото на комфорт на пътниците — тялото се движи, а главата не.

Вижте още: Жан Клод Ван Дам в най-ефектната реклама на камион (видео)

Подтикнати от успеха на рекламата на Mercedes, от Jaguar Land Rover отговориха с нейна пародия – мъж кара кокошка да танцува, казвайки: "Виждате ли, точно както Mercedes е." След това кокошка набързо бива изядена от ягуар.

След това се появява надпис "Magic Body Control? Ние предпочитаме котешките рефлекси."

В съобщение до медиите от Jaguar признават изобретателността на рекламния отдел на Mercedes и описват собственото си видео като "алтернативната гледна точка на Jaguar."

Ето ги и двете реклами: