Българският пазар е изключително атрактивен и в момента е в динамичен период на развитие. В банковия и застрахователен бизнес има силна конкуренция, което води до необходимост за усъвършенстване на продуктите и услугите, които се предлагат.

Алианц е първата компания на българския пазар, която предложи на клиентите пълен набор от финансови услуги на едно място. Това каза Александър Проценко, председател на Изпълнителния комитет на Алианц България Холдинг, по време на среща с медиите, проведена днес.

На събитието, в което взе участие и Глория Димитрова, главен директор Маркет мениджмънт на Алианц България, се дискутираха важни въпроси за застраховането в България и нуждата да се развие допълнителна култура на доброволно пенсионно осигуряване сред българите.

Александър Проценко разказа и за приоритетите на компанията да върви към дигитализация на процесите, за да подобри клиентското преживяване и да утвърди лидерските си позиции в страната.

Новата мениджърска структура на Алианц България дава началото на един нов етап от развитието на компанията и цели да направи продуктите и услугите още по-разбираеми и достъпни за клиентите.