Съгласно Програмата за национална реклама на България през 2007 г. Държавната агенция по туризъм подготви третото поредно участие на страната ни в международното туристическо изложение Арейбиън тревъл маркет 2007 (Arabian Travel Market'07) в Дубай,
ОАЕ, което започна вчера и ще продължи до 4 май.

Това съобщи Държавната агенция по туризъм, цитирана от БТА. Представянето на страната ни в Дубай тази година включва информационен щанд от 25 квадратни метра, на който ще участват две български туристически фирми, ще се разпространяват рекламни материали за представяне на страната ни като атрактивна туристическа дестинация, ще се разиграе и томбола.

България ще има реклама в излизащото всеки ден издание на изложението. ATM е международно признато за най-голямото и значимо туристическо изложение в района на Близкия изток, на което присъстват предимно туроператори, туристически агенции (основно специализирани в организиран, бизнес и инсентив туризъм) и хотелски вериги.

Това най-голямо туристическо събитие за страните от арабския свят е организирано от британската компания Рийд ексхибишънс (Reed Exhibitions) и е с насоченост за професионалисти от туристическата индустрия.

През 2006 г. на изложението се представиха над 1 600 изложители от 60 страни. Посетителите бяха над 21 000 от 100 държави. Събитието привлече над 900 журналисти от цял свят. България е посетена от 13 351 туристи от Близкия изток през 2006 г., което представлява спад от 3,73 на сто, като потенциалът за привличане на повече туристи от региона е голям.