БАР удължава срока за участие в бизнес конкурсите на BAAwards

294
БАР удължава срока за участие в бизнес конкурсите на BAAwards

Днес УС на БАР реши рекламодатели и комуникационни агенции да имат на разположение още една седмица, за да подават свои заявки за участие в конкурсите за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2019).

Кампании, които са реализирани в периода между 1 януари 2018 г. и 30 юни 2019 г. ще се приемат онлайн до 15 септември 2019 на сайта на BAAwards’2019.

BAAwards 2019 е определила 5 тематични категории:

- Пускане на пазара на нов продукт или услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

- Иновация в продукт или услуга, и/или ребрандинг (подобрен продукт или услуга и/или повторно пускане на пазара с ново брандиране)

- Корпоративен ребрандинг (ново брандиране на бизнес организация)

- Бранд активационна  кампания на продукт/услуга с бизнес насоченост (основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета)

- Бранд активационна  кампания за Корпоративна социална отговорност (обществено-полезни кампании, които постигат цели, извън конкретните бизнес интереси или законови изисквания; основен елемент: изграждане на трайна емоционална връзка с таргета и добавена стойност за обществото)

Заявките в двата бизнес конкурса се оценяват от две съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. Председател е Свилен Стрезов, маркетингов директор на Актавис ЕАД и председател на УС на БАР. Членовете на съдийските групи са представени в секция „жури“ на сайта на конкурсите BAAwards 2019.

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: “ BAAwards 2019 е в разгара си. Удължаваме срока до 15 септември, за да дадем максимална възможност на рекламодатели и комуникационни агенции да се представят в двата отделни бизнес конкурса. Колкото по-богато е „съдържанието“ на конкурсите за наградите на БАР, толкова по-богато и полезно за професионалната общност ще бъде и тяхното ноу-хау, което ще представим през ноември и декември. BAAwards 2019 е компас, който задава на рекламодателите, комуникационните агенци и студентите маркетолози посока към най-високото ниво „Четвърто измерение“ на професионализъм. Сега е времето да отличим и представим най-добрите, и ние, в БАР правим всичко необходимо за да улесним участието им!“

Важни дати за бизнес конкурсите в BAAwards 2019

- Участват кампании, реализирани в периода 01.01.2018-30.06.2019г.

- Заявки за участие в бизнес конкурсите се приемат между 03.06.2019-15.09.2019г.

- Оценяване и определяне на победителите: между 16.9.2019-30.9.2019 г.

- Галасъбитие за връчване на наградите: между 22-24.10.2019г., датата ще бъде обявена по-късно

Подробна информация за конкурсите BAAwards 2019, може да намерите на сайта на конкурса.

За БАР:

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) е учредена в началото на 2008г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в рекламата, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.

Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.

От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.

Повече информация за организацията може да намерите на: http://www.baa.bg/bg

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg