По време на традиционния есенен пловдивски панаир бяха продадени близо 1000 автомобила на приблизителна стойност 35 милиона лева, стана ясно от изнесено от панаира прессъобщение.

Почти всички основни автомобилопроизводители бяха представени на Автомобилен салон Пловдив 2007 за шестте дни на изложението.

Автомобилен салон Пловдив се провежда за шести пореден път в рамките на Международния технически панаир.

Голяма част от посетителите се възползваха от традиционните отстъпки при закупуване на автомобил от изложението. Най-често отстъпките за купувачите бяха под формата на получаване на допълнително оборудване в различни диапазони.

По традиция, в последния ден на Международния технически панаир, бяха изтеглени наградите на Автомобилен салон Пловдив, като всеки от посетителите, попълнили анкетни карти, можеше да участва в томбола, чиято награда бе избор на автомобил от моделите – новият Citroen С2, FIAT Grande Punto, Mazda2, Peugeot 206 седан и новата Skoda Fabia.

Голямата награда – лек автомобил отиде при Веселин Тихолов от Бургас, който бе избрал моделът Mazda2.

За първите осем месеца на годината в България са продадени 33 726 нови автомобила, което е с 25.29% повече, спрямо сравнимия период година по-рано.

Общо 31 920 на брой са продадените нови леки автомобили, докато мотоциклетите са 409 спрямо 250 за 2006 г. От 1134 на 1806 нарастват и покупките на нови автобуси и камиони до 31 август, показват още изнесените данни.

Лидер при леките автомобили е Toyota, с продадени общо 3725 броя, което отговаря на 11.67% от пазара, докато Ford и Peugeot имат респективно по 3110 и 2726 покупки. В топ пет попадат още и Opel и Volvo с общо 2552 и 2470 продадени коли.