През март 2007 г. показателят на доверие в промишлеността се покачва с 0.7 пункта и компенсира намалението регистрирано през февруари. Това повишение се дължи на подобрените оценки на стопанските мениджъри за настоящото ниво на поръчките в промишлеността и на умерените им очаквания за производствената активност през следващите три месеца.

Същевременно нивото на запасите от готова продукция остава непроменено.

През януари 2007 г., в сравнение със същия месец на предходната година, индексът на промишленото производство се увеличава с 1.3 пункта. Спрямо януари 2006 г. ръст има в преработващата и добивната промишленост съответно с 9.3 и 8.7 пункта, докато спад е регистриран единствено в производството и разпределението на електроенергия, газ и вода.

По предварителни оперативни данни, произведеният брутен вътрешен продукт (БВП)през четвърто тримесечие на 2006 г. възлиза на 13.726 млрд. лв. по текущи цени, като на човек от населението се падат 1 782.9 лв. При среден за тримесечието валутен курс от 1.518318 лева за щатски долар, БВП възлиза на 9 040.5 млн. долара и съответно 1 174.2 долара на човек от населението. Стойността на БВП, преизчислена в евро възлиза на 7 018.2 млн. евро или на човек от населението се падат 911.6 евро. Спрямо четвърто тримесечие на 2005 г. реалният обем на БВП е с 5.7% повече.

За 2006 г. БВП достига номинален стойностен обем от 49.090 млрд. лв. В реално изражение БВП спрямо 2005 г. нараства с 6.1%.

Нетните приходи от продажби в търговията на дребно през месец януари 2007 г. нарастват с 11.8% спрямо съответния период на предходната година. По-висок ръст отбелязват търговията със стоки за домакинството и битова техника – 18.5% и търговията с текстил, облекло и обувки - 14.1%.

За индивидуално потребление на населението през четвъртото тримесечие на 2006 г. се изразходва 79.1% от произведения БВП, което представлява с 3.4 процентни пункта по-нисък относителен дял в сравнение със съответното тримесечие на 2005 година.

През периода от октомври 2006 г. до януари 2007 г. показателят на доверие на потребителите се покачва с 1.8 пункта, което се дължи изцяло на повишеното доверие при градското население (плюс 3.0 пункта). При селското население обаче анкетата регистрира влошаване по всички въпроси, свързани с финансовото състояние на домакинствата, инфлацията и безработицата, в резултат на което показателят на доверие за тази категория лица пада с 1.2 пункта.