С 30% се увеличиха безкасовите плащания на сметките за електроенергия в Западна България от 16 юли до 10 август 2007 г., в сравнение с броя на плащанията извършени през май 2007 г. Принос за повишения интерес към този начин на плащане има промоцията „Ваканция в оранжево”, организирана от ЧЕЗ Електро България за битови потребители.

По време на кампанията са направени 120 424 плащания на сметката за електроенергия чрез банкомат, платежно нареждане, разплащателна сметка или e-pay. От тях приблизително 100 000 са направени в столицата. От общия брой на безкасовите плащания през периода 16 юли до
10 август 2007 г., 40% са направени през e-pay, информират от ЧЕЗ.

ЧЕЗ работи и в посока на цялостното подобряване на качеството на обслужване на клиентите. От началото на тази година бяха обособени 31 центъра за клиенти, където работят специално обучени служители и се предоставя обслужване на едно гише. Усилено се работи по откриването на call centre - първата стъпка е вече работещата информационна телефонна линия 0700 10 010 на цената на един градски разговор за цяла Западна България. Освен това, от 30 юли 2007 г., сметките за ток вече могат да се заплащат в офиси на Изипей АД (чийто адреси може да намерите на уебсайт: www.easyрay.bg ).

На територията на страната те надвишаваха 550 на брой, като за последните две седмици се увеличиха и така само в Западна България станаха 247. От тях 139 се намират в София. В момента столичани разполагат с общо 180 места, където могат да платят в брой задължението си за консумираната електроенергия.

През първата половина на 2007 г. около 4% от битовите клиенти на ЧЕЗ Електро България са платили сметката си за електроенергия по безкасов път. В момента най-използваните начини за безкасово плащане са чрез банкомат, платежно нареждане и разплащателна сметка.