Услугата "Проверка на сметката" през интернет от днес вече функционира в нова версия за цяла Западна България и съдържа много по-пълна информация, касаеща клиента.

Въвеждайки абонатния си номер всеки клиент на ЧЕЗ Електро България може да види не само размера на своето задължение, но и своята консумация, кога ще бъде отчетен, както и срока за заплащане на сметка си.

Тази услуга е активна за всеки, който има достъп до Интернет, чрез сайта на ЧЕЗ Електро България www.cezelectro.bg.

Във връзка с въвеждането на новия график на отчитане от 13.04.2007 г., ЧЕЗ България разработи тази услуга като допълнителен информационен канал, чрез който потребителите на електрическа енергия ще могат да проверяват конкретния период на тяхното отчитане и да получават цялата информация по електронен път.

След активиране на услугата в нейната нова версия, броят на проверките за обслужваната от ЧЕЗ територия се очаква да надвиши 50 000 дневно.

Според вътрешна статистика, водена от ИТ специалистите на ЧЕЗ България до сега средно на ден, особено в пиковите моменти, броят на проверките за трите дружества надминаваше 8 000.