ЧЕЗ Електро България въвежда уникален номер за клиентите от Западна България, съобщават от компанията.

Това се налага поради обединяването на базите данни на трите електроразпределителни дружества.

Новите клиентски номера могат да бъдат намерени на сайта на ЧЕЗ Електро България и на обявените телефони на центровете за клиенти.

Те са записани и във фискалния бон непосредствено до абонатния номер, получен при заплащането на последната сметка за месец май.

За да улесни клиентите си, и след промяната на номерата ЧЕЗ ще продължи да приема досегашните абонатни номера при обслужване на клиенти на каса - в центровете за работа с клиенти и клоновете на Български пощи.

Новите номера автоматично ще заменят старите и за потребителите, които ползват възможностите за заплащане чрез е-Pay, чрез разплащателна сметка, платежно нареждане или незабавно инкасо.

Само клиентите, които плащат през банкомат ще е необходимо задължително да използват новия номер.