През февруари членовете на Съюза на пивоварите в България са продали общо 259 959 хектолитра бира, съответно 255 083 хектолитра на вътрешния пазар и 4 876 хектолитра за износ.

Година по-рано реализираната продукция бе 243 828 хектолитра пенлива течност, респективно 242 984 хектолитра у нас и 844 хектолитра в чужбина.

Общо с натрупване за първите два месеца на 2008 г. петте големи са продали 454 338 хектолитра, спрямо 451 456 хектолитра до февруари 2006 г.

Лидер в подреждането остава Загорка, чиито продажби са 159 214 хектолитра, докато Карлсберг България и Каменица имат по 146 563 и 106 329 хектолитра.

Четвърта и пета позиция се държат от Болярка – ВТ и Ломско пиво, реализирали по 36 743 и 10 448 хектолитра за първите два месеца на годината.