Делът на рекламите в медиите се увеличава, според АРА

313
Делът на рекламите в медиите се увеличава, според АРА

Делът на рекламите в медиите се увеличава, каза председателят на Асоциацията на рекламните агенции Красимир Гергов пред участниците в 12-тия рекламен форум, който започна в НДК, предаде БТА.

По думите му през миналата година рекламите в интернет са се увеличили с 89 процента, а в радиото и в пресата - с 8 процента. Делът на рекламите в телевизиите също е нараснал значително, посочи Гергов.

Представителите на рекламните агенции, участващи във форума, ще обсъждат темите за отношенията между рекламодател и рекламна агенция, тенденциите и перспективите пред българския телевизионен пазар, медиите като информационен източник и рекламен носител, най-ефективния начин за реклама по интернет.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 663.570 0.00%
  • BGREIT 114.370 0.00%
  • BGTR30 549.270 0.00%
  • BGBX40 129.990 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1782 1.1783
  • GBP/USD 1.3436 1.3438
  • USD/JPY 114.1100 114.1220
  • USD/CHF 0.9881 0.9882
  • USD/CAD 1.2776 1.2778
  • AUD/USD 0.7673 0.7674
  • USD/BGN 1.6599 1.6602
Ask Bid
  • DOW JONES 24528.14 24532.14
  • S&P500 2651.93 2652.43
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5362.98 5364.98
  • DAX 13085.45 13087.45
  • FTSE 100 7461.49 7462.99
  • ПЕТРОЛ 57.12 57.17
  • ЗЛАТО 1254.86 1255.36
  • СРЕБРО 15.90 15.93

Видео