Employer branding става топ 3 критерий за избор на работодател.

Ако погледнем младите хора, той дори е по-важен, тъй като за тях брандът има огромно значение. Не само работодателският бранд, а какво е въздействието на бранда върху околната среда и обществото, в което живеем.

Това каза Деница Стоянова, главен координатор Човешки ресурси в Уникредит Булбанк.

Според Стоянова COVID-19 донесе и много позитиви. „Вирусът не донесе нови тенденции, по-скоро ускори това, което вече беше започнато по отношение на електронно обучение, дистанционна работа и др. Искрено се надявам, че това ново нормално ще се запази и след COVID, защото такива гллобални промени и предизвикателства не идват случайно. Те идват, не за да си отидат след известно време, а да променят към по-добро обществото“, допълни тя.

Експертът посочи, че според нея гъвкавостта е думата на бъдещето, т.е. всички хора имат нужда от гъвкавост по отношение на придобивки, хобита, работа, откъде ще работят, в колко часа започват работа и т.н. Това е бъдещето и това е нещото, което трябва да запазим след COVID-19, каза още Стоянова.

Главният координатор Човешки ресурси в Уникредит Булбанк изтъкна, че в последните месеци компаниите са станали все по-осезаема част и от личния живот на хората. Новият модел на работа не пречи на ангажираността, а дори напротив – създава повече ангажираност, каза тя.