Второто издание на най-бляскавото изложение в България - LUX ONLY, ще се състои от 29 ноември до 2 декември в Интер Експо Център в София, съобщиха организаторите от Creative Solutions и Expo Team.

Миналата година първото изложение се състоя в хотел “Кемпински Зографски”. „Огромният интерес ни принуди да сменим мястото”, обяви Ирена Комитова, управляващ партньор в Creative Solutions.

Тази година изложбената площ е 8 пъти по-голяма от миналогодишната – 4100 кв. м. Изложителите, заявили участие до момента, са над 60 компании. Миналата година те бяха 40. Категориите, в които ще се представят изложителите са:
Луксозни полети; Луксозни аксесоари; Висша мода; Специални пури и цигари; Гурме храни и напитки; Здраве & Красота; Луксозен интериор; Висша бижутерия; Луксозни коли; Луксозни пътувания; Луксозни имоти; Луксозни технологии; Луксозни часовници; Луксозни яхти; Управление на богатството.

Диамантени спонсори на изложението са Maestro Jewelers, Luximoti и Pernod Ricard. Входният билет ще струва 20 лв. Част от приходите от продажба на билетите, както и от средствата, събрани на благотворителните търгове и аукциони, ще бъдат дарени, както и миналата година на АПОЗ за жените, страдащи от рак на гърдата.

Сред най-интересните експонати ще бъде бутилка минерална вода с кристали Сваровски, идваща от Hollywood. Собственик на компанията, чието рекламно лице е Парис Хилтън, е филмовият продуцент Кевин Бойд.

Ще бъдат представени най-нови модели яхти, много луксозни автомобили, революционни технологии, дизайнерски мебели.

Акцент ще бъдат ултра луксозните бижута, часовници и аксесоари, представени от Maestro Jewelers и Rolex. Блясъкът на диаманти и скъпоценни камъни ще озарява цялото изложение.

Особено място ще бъде отделено на предлагането на луксозни имоти у нас и в чужбина. Изложението ще бъде не само място, където биха могли да бъдат избрани най-оригиналните и стойностни подаръци за Коледа и Нова година, но и място за истинско забавление.

В програмата са предвидени множество партита, фирмени промоции, програми и изненади. Посетителите ще могат да разчитат на късмета си за някоя от „звездните” награди на Lux Only, една от които е осигурена от LUXIMOTI – школа по управление на PORSCHE на Полярния кръг.