Съюзът на пивоварите в България (СПБ) организира дискусия тип «кръгла маса» за саморегулацията на рекламните комуникации с представители на различни сектори на индустрията, насочени към средния потребител на стоки и услуги.

Събитието се проведе днес, 20 май, в БСК и се осъществи в рамките на проект по Оперативна програма "Административен капацитет". Модератор на форума бе зам.-председателят на БСК Дикран Тебеян, информират от БСК.

В срещата участваха и представители на Европейския алианс за стандарти в рекламата (EASA) - признат от институциите на ЕС за европейската представителна организация в сферата на отговорните търговски/маркетингови комуникации. Специален гост и лектор на срещата бе д-р Оливър Грей - Генерален директор на EASA. Сред гостите бе и председателят на БСК Божидар Данев.

Целта на обсъжданията бе да се разясни същността и приложимостта на модела на саморегулация на търговските комуникации; да се откроят преимуществата от неговото прилагане за организациите от сферата на хранително-вкусовата и питейна индустрия; да се обсъди необходимостта от насърчаване на процесите в тази сфера.

Снимка: БСК