Двама кандидати за укрепване на терен за Лот 4 на АМ Тракия

1084
Двама кандидати за укрепване на терен за Лот 4 на АМ Тракия

В Агенция „Пътна инфраструктура" (АПИ) бяха отворени ценовите оферти на допуснатите участници в процедура за възлагане на обществена поръчка за изпълнител за стабилизиране на теренната основа под пътен насип по приложено километражно описани участъци от трасето на АМ „ТРАКИЯ", участък ЛОТ 4 Ямбол-Карнобат, съобщиха от агенцията.

Бяха отворени следните ценови оферти на допуснатите участници:

1. Сдружение „АМТ - ПЪТИЩА", гр. Варна-12 982 372.37 лева без ДДС - Пътища и мостове - гр. Варна; Пътно строителство - гр. Добрич

2. Сдружение „АКСИОНА БЪЛГАРИЯ", гр. София - 14 628 369.36 лева без ДДС - Пътно-строителна техника , гр. София; Аксиона инфраструктурс - Испания.

Обектът на обществената поръчка ще осигури носещата способност на почвите в основата на насипите в участъци с констатирани строителни почви с ниска носимоспособност, намиращи се на основното трасе от Лот 4, на АМ Тракия от км. 276+200 до км. 325+280.

Ще бъдат изпълнени следните дейности:

І. Механична стабилизация с приблизителна дължина на участъците от 5 630 метра.

Механичната стабилизация ще се извърши съгласно изискванията на чл.53 ал. 7 на Норми за проектиране на пътища част четвърта земно тяло и подходящ материал, съгласно Раздел 3401.2 на Техническа спецификация 2009 на НАПИ: Изкоп до посочена дълбочина и в съответствие с изискванията ТС2009 на НАПИ; Насип с подходящ материал А-І, съгласно (Таблица 36 от "Норми за проектиране на пътища", част четвърта "Земно тяло") и всички мероприятия по доставка, полагане уплътняване и др. Съгласно изискванията на ТС 2009 на НАПИ;

Всички строителни мероприятия ще се извършат съгласно предписанията на ТС 2009 на НАПИ.

2. Химична стабилизация със стабилизиращ реагент в комбинация с вертикални и хоризонтални дрениращи системи с приблизителна дължина на участъците от 5 275 метра. Химичната стабилизация ще се извърши с реагент от хидратна вар в комбинация с хидравлично свързващо вещество за използване в пътища (тип HRB 12,5), и водно съдържание по рецепта одобрена от ЦИПТНЕНС и АПИ.

Работите ще се извършат, съгласно изискванията на раздел 3404 на ТС 2009 НАПИ.

3. Стабилизация с геосинтетик с приблизителна дължина на участъците от 1 600 метра.

Стабилизацията с геосинтетик да се осъществи с армиращ геосинтетик - тъкан, гъвкав, поливенилалкохол (PVA) - тип 2000/130, или подобен, в съответствие с проектните изчисления.

Проектът е предвиден за финансиране от ОП „Транспорт" 2007-2013 г. , съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейския съюз.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 666.740 -0.04%
  • BGREIT 114.650 -0.10%
  • BGTR30 549.460 0.18%
  • BGBX40 130.470 0.05%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1761 1.1762
  • GBP/USD 1.3335 1.3336
  • USD/JPY 114.1100 114.1220
  • USD/CHF 0.9899 0.9900
  • USD/CAD 1.2854 1.2855
  • AUD/USD 0.7577 0.7578
  • USD/BGN 1.6629 1.6631
Ask Bid
  • DOW JONES 24520.80 24524.80
  • S&P500 2664.94 2665.44
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5422.00 5424.00
  • DAX 13178.84 13180.84
  • FTSE 100 7501.28 7502.78
  • ПЕТРОЛ 57.50 57.55
  • ЗЛАТО 1243.79 1244.29
  • СРЕБРО 15.72 15.75

Видео