Бизнес и маркетинг експерти от различни сектори на икономиката в България ще споделят опит и успешни модели за създаване и управление на марки по време на семинара „Как да създадем успешна марка в България?”, който ще се проведе на 15.10.2013 г. (вторник) в „Новотел София”.

В програмата на събитието се открояват имената на лекторите, които ще представят реални примери и казуси от своята бизнес практика: Георги Малчев, съдружник във водещата дигитална агенция Ilyan.com, Даниела Узунова, маркетинг мениджър в Данон България, Мартин Петров, директор бизнес развитие и продажби в Sportal Media Group и Иван Иванов от консултантска агенция IP Consulting, експерти в правната защита на марки, патенти и авторски права.

Специалистите, които посетят събитието, ще научат от „първа ръка” как всеки лектор на семинара е открил своята успешна формула на пазара и какви са реалните стъпки, които са извървяли водещите маркетинг експерти по пътя на изграждане на марките, които се разграничават със своята неповторимост и работят за компанията в дългосорочен план.

„Решихме да стартираме поредица от семинари, посветени на успехите на българските марки, защото у нас има достатъчно силни родни брандове, които са пример за подражание за всички, на които им предстои изграждането на нова марка.

Вярвам, че обучението ще помогне на маркетинг екпертите от българските компании да преодоляват успешно препятствията, които съпровождат процеса по изграждане на търговски марки, благодарение на опита и практическите знания на лекторите”, сподели Петя Стоянова, старши маркетинг консултант в консултантска фирма Пауър Бранд, организатор на семинара.

Лекторите ще запознаят специализираната публика на семинара с бизнес логиката при създаването на нов бранд и моделите на успеха, като ще отговорят на ключови въпроси, свързани с успешното репозициониране на марки и защо се налага, как потребителят може да подскаже създаването на марка, как се идентифицират свободни пазарни ниши, ролята на позиционирането на бранда и подходите за разграничаване от конкуренцията.

Първите 15 регистрирани участника в семинара ще получат безплатен екземпляр от книгата „Брандинг 101” на издателство „Локус Пъблишинг”, партньор на проекта. Луксозното издание „Брандинг 101” е безценен практически наръчник за всеки, който се стреми към успех в бизнеса.

Мощните идеи и ефективните брандинг подходи, предложени в книгата, могат да бъдат приложени както от предприемачи и мениджъри, така и от маркетинг специалисти, които искат да постигнат целите на компанията.

Издателство „Локус Пъблишинг” ще изненада участниците в семинара и с други заглавия на най-добрите световни авторитети в сферата на бизнес литературата, които могат да бъдат закупени при атрактивни условия на мястото на събитието.

„Как да създадем успешна марка в България?” е първото събитие от поредица практически маркетинг семинари на тема „Успехите на българските марки”, организирани от консултантска фирма “Пауър Бранд”. Регистрацията за първото събитие е отворена и всички, които имат интерес към семинара може да заявят своето участие на адрес www.powerbrand.bg/seminars.

Медийни партньори на проекта са: Vesti.bg, Profit.bg, actualno.com, expert.bg, BGReklama.bg, Seminari 365, Socialevo.net и Events.bg.

За консултантска фирма „Пауър Бранд”:

„Пауър Бранд” стои зад организацията и провеждането на две от най-мащабните събития в областта на търговските марки през 2013 година: уъркшоп с голямото име в брандинга Марти Ноймаер, автор на международните бестселъри “The Brand Gab” и „ZAG” и маркетинг семинар с Майкъл Питиг, директор Бизнес развитие в глобалната консултантска фирма „Interbrand”.

„Пауър Бранд”е агенция за пълно маркетинг обслужване на търговски марки с опитен екип от специалисти, които разбират потребителя и спецификата на българския пазар.

„Пауър Бранд” работи в областта на брандинга и медиите повече от 2 години в партньорство с водещи маркетинг консултантски компании в света и популярни международни експерти с многогодишен опит и доказани успехи.