Електронна трудова борса за ученици отваря на 20 март

721
Електронна трудова борса за ученици отваря на 20 март

От 20 март работодатели ще могат да заявяват свободни стажантски места на първата в България електронна трудова борса за ученици. Кандидатите за работа ще се представят с автобиография, снимка и дори с аудио-визуален клип – възможност, която не се предлага на останалите трудови борси. Това съобщи Ирина Добриянова, главен експерт в Центъра на учебно-тренировъчните фирми, по чийто проект е създадена младежката борса „Търся работа“.

Нейният интернет сайт беше показан за първи път на Панаира на тренировъчните фирми, който се проведе на 14 и 15 март в Пловдив. Сайтът осигурява директен контакт между работодатели, ученици от професионални гимназии и организации, работещи в областта на развитие на човешките ресурси. Целта е младежите да се научат как да кандидатстват за работа и да намерят подходящи стажантски позиции, за да разширят своите практически умения и опит в мениджмънта. Проектът получи финансиране от Световната банка.

82 тренировъчни предприятия от България, Македония и Румъния, включващи 600 ученици и 96 учители, се представиха на ТФ ФЕСТ 2008. Над 400 бяха посетителите на проявата, която се организира от Международен панир Пловдив и Центъра на учебно-тренировъчните фирми към Министерството на образованието и науката. Ангажираните експозиционни площи се увеличиха със 71% спрямо миналата година, а изложителите бяха със 67% повече.

Наградата за комплексно представяне спечели фирма „Идеал“ - Ботевград, а подгласници станаха „Плюшени мечти“ - Свищов и „Мартело“ - София. В конкурса „Панаирна промоция“ първо място зае „Парадайз и Ко“ от Пловдив, следвана от „Зелени мечти“ - Павликени и „Автотранс 13“ - Пловдив. Журито оцени като най-стилно фирменото облекло на „Лолипоп“ от град Струмица, Македония, а след нея са „Вижън арт“ - Гоце Делчев и Аукционна къща „Еклиптика“ от София.

Международен панаир Пловдив учреди една нова награда в рамките на ТФ ФЕСТ – за най-млад панаирен организатор. Нейният първи носител е ПИФ ООД от Националната търговска гимназия „Васил Левски“ в Пловдив. Предметът на дейност на фирмата е организиране на изложбени прояви, а името й е абревиатура на „Пловдив интернешънъл феър“ (английското название на Международен панаир Пловдив).

Победителите в конкурсите получиха грамоти и плакети.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg