eMAG, най-големият електронен магазин в Централна и Източна Европа, ще обжалва глобата, наложена от Комисията за защита на конкуренцията по повод промоционална кампания „Черен петък“ 2013 г. и кампания „1+1 гратис Tassimo”.

Компанията счита, че тя е необосновано висока и не отговаря на цитираните в решението нарушения.

eMAG е първата компания на българския пазар, която предложи на клиентите си преживяването „Черен петък“ през 2013 г, давайки им възможност да се възползват от атрактивна шопинг кампания с добри цени и услуги.

95% от всички респонденти в изследване, направено от компанията, които са участвали в миналогодишната кампания, казват, че са доволни от своите поръчки и възнамеряват да пазаруват отново на eMAG.bg.

От eMAG коментират: „Тази година продължаваме с втора кампания, изцяло в полза на нашите клиенти. Подобни шопинг кампании са печеливши както за купувачите, които се възползват от добрите сделки, така и за местната икономика.

Считаме, че такива силни кампании създават добра конкурентна среда, защото карат останалите компании да предлагат по-добри условия и цени. Като пример можем да дадем резултатите от началото на втората ни кампания “Black Friday” 2014, в която при старта на кампанията имахме 100 000 посетители на сайта, а три часа след началото вече са закупени 70 000 продукта на стойност 6 300 000 лв.”

eMAG ще продължи да предлага добри промоционални условия и отлично обслужване на своите клиенти.