"Филип Морис" отбеляза една година от завръщането си на българския пазар
Една година от завръщането си на българския пазар отбеляза днес тютюневата компания "Филип Морис", съобщава БТА.
Компанията има глобален пазарен дял от 15.4 процента, а за България е достигнала почти 7 процента от пазара, каза Ричард Морган, управляващ регионален директор.
Той посочи, че целта на "Филип Морис" е да намали лошото влияние от тютюнопушенето.
В България бизнес средата е много благоприятна, особено след влизането на страната в Европейския съюз, отбеляза той.
Морган коментира, че "Булгартабак" е основен конкурент за представляваната от него компания на пазара в България.
Резултатите от бизнеса ни тук надвишиха нашите очаквания, каза Андрей Василеску - мениджър на "Филип Морис" за България.
Според него, това се дължи на добрия подбор марки, с които компанията се представя в страната.