Една година от завръщането си на българския пазар отбеляза днес тютюневата компания "Филип Морис", съобщава БТА.

Компанията има глобален пазарен дял от 15.4 процента, а за България е достигнала почти 7 процента от пазара, каза Ричард Морган, управляващ регионален директор.

Той посочи, че целта на "Филип Морис" е да намали лошото влияние от тютюнопушенето.

В България бизнес средата е много благоприятна, особено след влизането на страната в Европейския съюз, отбеляза той.

Морган коментира, че "Булгартабак" е основен конкурент за представляваната от него компания на пазара в България.

Резултатите от бизнеса ни тук надвишиха нашите очаквания, каза Андрей Василеску - мениджър на "Филип Морис" за България.

Според него, това се дължи на добрия подбор марки, с които компанията се представя в страната.