Ганев: Дружествата, предоставящи обществени услуги, да зачитат потребителските интереси

357
Дружествата, предоставящи обществени услуги, са длъжни да зачитат интересите на потребителите, а не да оправдават свои действия в техен ущърб с технически, процедурни и други подобни съображения.

Това се казва в становище на националния омбудсман Гиньо Ганев във връзка с намерението на „Електроразпределение Столично" АД, временно да спре изпращането на съобщения за сметки на своите абонати.

Позицията на омбудсмана е, че компанията е длъжна да изпрати уведомителни бележки на своите абонати.

Препоръката в най-кратък срок да се осигури изпращането на сметките на абонатите в непрозрачни и запечатани пликове , не следва да бъде преиначавана и тълкувана недобросъвестно от страната на електроснабдителното дружество. Тя е потвърдена и от указания на ДКЕВР, в които е посочен и конкретен срок за изпълнение - до 1 август 2007 г, се посочва в становището.

Според националния омбудсмана нищо не налага временно абонатите да бъдат лишени от съобщения за своите сметки до избора на фирми-изпълнители.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg