Георги Гергов купи Евроком България

618
Георги Гергов купи Евроком България

Международен панаир Пловдив започва да излъчва собствена телевизионна програма, за да популяризира дейността на изложителите, участващи в неговите прояви. Тази услуга се предлага за първи път в панаирната индустрия в България. Осъществяването на проекта стана възможно, след като днес Международен панаир Пловдив купи телевизия „Евроком България“, съобщиха от пресцентъра на панаира.

Идеята за новата телевизия предвижда тя да бъде новинарска и с икономическа насоченост, да представя развитието на българския бизнес. В информационните емисии и публицистичните предавания ще намерят място най-добрите експерти от различни браншове, за да предложат на зрителите прагматични съвети и анализи. Така аудиторията ще е в крак с полезните новости и актуални прогнози.

Телевизията ще излъчва и реклама на фирми изложители при изгодни за тях условия.

Международен панаир Пловдив е предприятие, което прави реклама на своите клиенти, затова решихме да разширим тази услуга чрез създаването на собствена телевизия, в която те да имат повече шансове за изява, обясни Георги Гергов, изпълнителен директор на дружеството.

Според него това ще повиши ефекта от участието на фирмите в различните панаири и изложби. Всяка година в тях се включват над 8000 компании от 60 държави.

Снимка: Profit.bg

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg