През човешката история информацията е пътувала със скорост от 7 до 9 мили в час, коментира Джеймс Хамънд III по време на втория Business Information Forum, организиран от Seenews с медийното партньорство на Profit.bg.

За информацията, влияеща на пазара, най-важна е скоростта на доставка, коментира Хамънд. Съответно колкото по-нова е информацията, толкова по-ценна е тя. За данни за анализ, колкото по-голям е обемът, толкова по-голяма стойност има.

Информационният бизнес има 2 основни цели - да достави данните възможно най-бързо и на възможно най-ниска цена.

Развиващите се пазари покриват 80% от световното население, а BRIC страните осигуряват 45% от работната сила, стана ясно още от презентацията.

Съответно търсенето на информация относно развиващите се страни постоянно нараства, коментира още вицепрезидентът на ISI Emerging Markets.

През последните 15 години общата търговия, като пропорция от БВП, е нараснала с 50% в Русия, удвоила се е в Китай, а в Индия и Бразилия ръстът е още по-голям, посочи още той.

Видео материал от презентацията може да видите тук.