Каква е пресечната точка на рекламата и бизнеса у нас?

447
Каква е пресечната точка на рекламата и бизнеса у нас?

В маркетинга, както и в бизнеса, най-важни са резултатите. Основан през 1968 г. с цел насърчаване на ефективността в сферата на маркетинговите комуникации, международният конкурс Effie награждава идеите, които работят за бизнеса.

В България тази година се провежда дванадесетото подред издание на конкурса под наслов „Успешните кампании се познават от пръв поглед“ (www.effiebulgaria.org).

Основна цел е да се акцентира не само върху ефективността на комуникацията, но и върху стратегията, която стои в основата на всяка успешна кампания и я прави отличима.

Разработването на една кампания започва с познаването на динамиката на пазара, минава през разбирането на човешкия фактор и завършва с творческа идея, която отразява истинската мотивация на хората да действат в желаната посока. Мотото на тазгодишното издание се фокусира върху кампаниите, зад които стоят реални прозрения за пазара и потребителите.

Освен вдъхновяващо съревнование на ефективни практики в рекламата и маркетинга, Effie същевременно обучава и развива рекламната индустрия чрез конференции, обучения и дискусии. Тази година Effie сезонът започва със семинар на тема „Как да подготвим успешна заявка за Effie”, който ще се проведе на 19 септември.

Семинарът има за цел да срещне агенции и рекламодатели с представители на тазгодишното жури, които ще споделят тънкости за превръщането на успешните кампании в успешни заявки за Effie Bulgaria. На специално събитие Effie Talks, на 26 септември в клуб Грамофон, ще се споделят успешните примери от минали години и стратегията, която стои зад тях.

За много агенции и компании, Effie България не е просто признание, а и начин да се отличат най-успешните практики в рекламната и маркетингова индустрия. Именно това прави надпреварата една от най-важните за рекламния бранш, а работата на победителите служи за отправна точка при определянето на нивото на целия пазар.

Effie е и създател на международната класация на най-ефективните компании и марки - The Effie Effectiveness Index. Индексът на Effie идентифицира и класира най-ефективните агенции и компании, като анализира данните на финалисти и победители от конкурсите Effie Awards по целия свят. Следи се от най-изявените маркетолози и рекламни специалисти на глобално ниво и се възприема като символ за успех.

Наградите Effie® отличават най-значимите постижения в маркетинговите комуникации: идеите, които работят.

-----------------------
Заявки за участие от комуникационни агенции и рекламодатели могат да се подават до 22 октомври 2019 г.

През 2019 година събитието се реализира съвместно със Saatchi & Saatchi Sofia, част от маркетинг и комуникационна група Publicis Groupe България.

Основни партньори на конкурса Effie България 2019 са bTV Media Group, Sanofi, A1 България и New Age Media. Profit.bg е медиен партньор на конкурса.



ВАЖНИ ДАТИ И СРОКОВЕ:

07.10.2019 г. – първи срок за подаване на заявки и материали
14.10.2019 г. – втори срок за подаване на заявки и материали
22.10.2019 г. – краен срок за подаване на заявки и материали
Всички заявки и материали трябва да бъдат изпратени до офиса на Българската асоциация на комуникационните агенции на ул. Сан Стефано 14, вх. Б, ет. 3, ап. 10.

Наградите Effie България 2019 очакват своите нови носители. 
За повече информация, посетете www.effiebulgaria.org

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg