Карлсберг България зае лидерската позиция на пазара, като отчете най-много продажби през януари 2008 година. Компанията е реализирала 73 854 хектолитра бира, което се равнява на 16.4% ръст за първия месец на годината спрямо същия период на миналата година.

Според официалната статистика на Съюза на пивоварите пазарният дял на Карлсберг България достига 35% за януари, с което компанията се позиционира като лидер в продажбите на бира у нас.

За отчетения период ръст отбелязват всички марки, предлагани от компанията на родния пазар – Carlsberg, Шуменско, Пиринско, Tuborg, Holsten и Budweiser.

В долната таблица е официалната справка за реализираните продажби за месец януари от фирмите-членове на Съюза на пивоварите.

ФирмаРеализация в хектолитриБългар- ски пазарИзносОбщоС натруп- Ване"БОЛЯРКА –ВТ" АД11308351134311343"ЗАГОРКА" АД66721456676666766"КАМЕНИЦА" АД382937213901439014"КАРЛСБЕРГ БЪЛГАРИЯ" АД7385407385473854"ЛОМСКО ПИВО" АД3402034023402ОБЩО193578801194379194379