Потребителите на Sport Pass в България вече имат достъп до всички зали на Атлетик фитнес.

Партньорството между Содексо България и един от лидерите за последните 20 години сред спортните центрове у нас Атлетик фитнес е факт от месец април 2018 г.

„До този момент не сме работили с никой от операторите на спортни карти на пазара, защото не бяхме дефинирали партньор, на когото да можем да разчитаме за поддържане на високия стандарт, с който се свързват клубовете и услугите ни.

В Содексо видяхме не само дългогодишна традиция и иновативен подход, които са гаранция за качествена услуга, но и компания, която търси ползата за всяка от страните по веригата.

Това е важен фактор за всеки, който търси дългосрочни взаимоотношения, които гарантират устойчив бизнес модел и лоялни отношения между двамата партньори и техните клиенти”, заяви Петър Ангелов, собственик и управител на Атлетик фитнес.

„Изключително доволни сме, че можем да предоставим на клиентите ни възможността да практикуват спортно-здравни услуги в центровете на Атлетик.

Това сътрудничество е важно за нас, тъй като с Атлетик сме дефинирали една и съща цел - необходимостта да инвестираме усилия, за да образоваме клиентите си, както и да полагаме постоянни грижи за подобряване на бизнес средата чрез внедряване на услуги за по-качествен живот“, коментира Виктор Косконел, изпълнителен директор на Содексо България.

Партньорите се кооперират в новия пакет Sport Pass B-Active, достъпен на пазара от месец април 2018 г. Пакетът включва посещения без доплащане за тренировка в Атлетик фитнес, както и в останалите близо 800 партньорски обекта от мрежата на Sport Pass, които предлагат различни възможности за спорт и отстъпки.

Sport Pass е на българския пазар от 2015 г. и постоянно развива мрежата си от партньорски клубове, за да предложи разнообразна и качествена услуга на работещите българи.

„За да постигнем продукт, който да отговаря напълно на високите стандарти за качество на Содексо, както и на още по-високите очаквания на потребителите, партньорите ни са ключов фактор. Затова държим да развиваме продукта си така, че да носи полза не само за крайния клиент, но и за партньорите ни, и да стимулира работата им“, добавя Косконел.

Sport Pass е продукт на Содексо, който е наложен на българския пазар и се базира на опита на компанията в над 80 държави, където създава, изгражда и развива решения, помагащи на работодателите да подобрят живота на служителите си.

След налагането на спортната карта като продукт у нас, Содексо надгражда модела и в държави като Чехия, Австрия, Русия. Sport Pass е един от водещите продукти в портфолиото на компанията и в дългосрочен план остава приоритетен за инвестиции и развитие в полза на крайните потребители и бизнеса.

Според Содексо България, най-популярните спортове и начини на движение сред всички потребители на Sport Pass са фитнес, йога, народни танци, кросфит и плуване. В градовете с най-активни Sport Pass потребители водещите два спорта са фитнес (София, Варна, Пловдив, Бургас, Плевен, Велико Търново, Хасково, Стара Загора) и канго джъмпс (Русе и Благоевград).

Най-активните потребители на Sport Pass работят в ИТ сектора, следвани от финанси и застрахователна дейност, търговия на едро и дребно, и лека и тежка промишленост. Най-много посещения се наблюдават в периода между месеците януари и май всяка година, както и октомври-ноември. Средната посещаемост на спортни занимания в страната е около 6 пъти месечно.

Проучване на Содексо България сред потребителите на Sport Pass показва, че повечето от тях предпочитат да тренират в зала, отколкото на открито или у дома. Решаващият фактор при избора на спортна зала, според 68% от запитаните, е дали местоположението е близо до техния офис.

Други 48% предпочитат да посещават спортни клубове близо до дома си. Проучването показва, че основното предимство на Sport Pass е възможността да се посещават различни спортни обекти с една карта (според 90% от анкетираните), следвано от възможността да се практикува различен вид спорт всеки ден (69%).

Чрез услугата си Sport Pass Содексо България популяризира посланието, че днес спортът е по-достъпен от всякога. Благодарение на своите близо 800 партньорски локации в страната и над 300 спортни активности, Sport Pass осигурява на българите лесен начин да планират всекидневието си и да намерят удобно време, и място за своята тренировка.

Содексо България е световен лидер в предоставянето на услуги, които подобряват качеството на живот. Компанията разработва уникална експертиза, която в продължение на вече 50 години се споделя от близо 425 000 служители в 80 държави по цял свят. Историята на Содексо в България започва през 2003 година.

От тогава екипът от професионалисти непрестанно се стреми да подобри качеството на живот на компании и организации от всички бизнес сектори в България. През последните 15 години разширява портфолиото си и сега предлага услуги, които оказват директно влияние върху ангажираността на служителите и подобряват резултатите на компаниите.

Те насърчават здравословния начин на живот, помагат на служителите да постигнат баланс между работата и личния си живот, и ги насърчават към личностно развитие и изграждане на социални контакти.

Атлетик Фитнес е един от лидерите на българския пазар в предоставянето на спортни и здравни услуги. Вече над 20 години помагат в грижата за здравето на техните клиенти. Оперират 9 фитнес клуба в 4 от най-големите градове на България – Бургас, Пловдив, София и Стара Загора, а през 2018 г. отварят 2 нови клуба.

Мисията им е „повече хора, по-често, по-здрави“. Смятат, че фитнесът спомага да бъдем здрави и активни за възможно най-дълго време. Това, с което най-много се гордеят, е екипът, съставен от над 100 амбициозни опитни професионалисти, които са винаги на разположение на клиентите, за да им помагат да се грижат за здравето си, да бъдат активни, да се чувстват добре и да постигат поставените си цели.

Позитивното и професионално отношение към клиентите и постоянното желание да се усъвършенстват им е помогнало през годините да бъдат в услуга на над 100 000 настоящи и бивши клиенти. Полагат всекидневни усилия да подобряват качеството на предоставяните услуги чрез обучение на целия екип и въвеждането на иновативни решения.