Kaufland България с два международни медала за качество

4832
Kaufland България с два международни медала за качество

Kaufland България получи две международни признания под формата на златни медали, които отразяват високото качество както в отношението на търговската верига към клиенти и партньори, така и на продуктите под собствена марка на ритейлъра.

Медалът „Customers’ Friend” Kaufland България получава за отличното отношение към своите клиенти и партньори.

Той се присъжда от независимата международната сертифицираща асоциация ICERTIAS и се базира на анализ и пазарно проучване в съответствие с препоръките на международната търговска камара и ESOMAR*.

Признанието е резултат от щателен анализ, извършван от експерти на асоциацията, който включва многобройни проверки, сред които и проучвания върху фактори като качеството на отношението към екип и клиенти, както и финансови резултати и репутация на компанията.

По време на селекционния процес оценката се базира на четири основни компонента: репутация, комуникация, клиентско преживяване и доверие.

Хората са двигателят на развитието на Kaufland България. Затова с всеки изминал ден компанията се стреми да предлага качествено потребителско изживяване.

Независимата международна оценка отразява именно това – при максимални 5 точки качеството на отношението на търговската верига към клиенти и партньори се оценява като отлично с акумулирани 4.65 точки. 

Продуктите под собствените марки на Kaufland България пък бяха посочени като пример за „абсолютно най-високо ниво на качество“ от 1200 човека, участващи в представителното и независимо пазарно онлайн проучване Qudal – Quality Medal за продукти под собствена марка – България 2018/2019, организирано от ICERTIAS.

В резултат организацията присъди златен медал за качество Qudal с пет звезди, които се присъждат само на продукти и услуги, които са заели челната позиция в съответната категория на проведеното проучване.

Най-голям брой респонденти в него посочват Kaufland България при въпроса „Посочете името на собствената марка или на магазина за продажби на дребно, в който могат да бъдат закупени продуктите със собствена марка, и който според Вашия личен опит дава най-добро определение, символ или пример за абсолютно най-високо ниво на качество на продуктите със собствена марка?“

Kaufland обръща особено внимание на устойчивото формиране на асортимента и високото качество, което компанията предлага със собствените си марки продукти.

Търговската верига има богато портфолио от над 2400 продукта собствени хранителни и нехранителни марки, които имат един фокус – грижа за цялото семейство и уюта на дома. Затова Kaufland държи на условията на производство, справедливата търговия, органичното и регионално земеделие. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Създайте идеалния климат у дома

Каквато и да е температурата навън и каквито и да са вашите...