С решение № 329/18.05.2016 г. Комисията за защита на конкуренцията установи извършени нарушения по чл. 32 от ЗЗК от страна на „Данте Интернешънъл“ СА, Румъния (ЕМАГ) при провеждането на рекламните кампании: „Черен петък“ (28.11.2014 г.), „Emag – Най - лесния начин да поръчаш – Най - сигурния начин на доставка - Милиони начини да се зарадваш” (03. - 24.11.2014 г.), „Две години eMag.bg” (08.12.2014 г.).

Комисията установи и нарушения по чл. 32 от ЗЗК, осъществени от „Данте Интернешънъл“ СА съвместно с „Хеликон“ АД в рамките на кампаниите „Черен петък“ (28.11.2014 г.), „Революция на цените“ (17-19.02.2015 г.), „Crazy days“ (19-21.05.2015 г.) и „Ловци на намаления“ (14-16.07.2015 г.), както и нарушения, осъществени съвместно с „Колибри“ ООД в рамките на кампаниите „Революция на цените“ (23-25.06.2015 г.) и „Crazy days“ 24-26.03.2015 г.

За установените нарушения комисията наложи имуществена санкция на „Данте Интернешънъл“ СА общо в размер на 4 657 779 лв. Санкцията е изчислена като процент от размера на приходите от продажби на дружеството за 2015 г.
За установените нарушения от страна на другите две дружества комисията им наложи имуществени санкции общо в размер на 281 552 лв. за „Хеликон“ АД и 17 220 лв. за „Колибри“ АД

Производството е образувано по искане на „Сторе“ ЕООД с твърдения за извършени нарушения по гл. VІІ от ЗЗК от страна на „Данте Интернешънъл“ СА. В хода на проучването КЗК конституира като ответни страни по преписката „Хеликон” АД и „Колибри” ООД- Marketplace партньори на ЕМАГ.

Комисията установи, че поведението на „Данте Интернешънъл“ СА, „Хеликон“ АД и „Колибри“ ООД в рамките на описаните по-горе рекламни кампании има заблуждаващ характер по смисъла на чл. 32, ал. 1 във връзка с чл. 33 от ЗЗК по отношение на крайните цени на определени промоционални продукти, съответно за начина на тяхното формиране и представяне.