Лидл България финансира "смели идеи"

8223
Лидл България финансира

© Лидл България

Лидл България стартира от 1 май най-голямата социално отговорна инициатива на компанията у нас. Носеща името „Ти и Lidl за по-добър живот“, тя ще подкрепи социално значими проекти в цялата страна.

От 1 май до 25 юни търговската верига ще отделя по 3 стотинки от всеки касов бон, издаден в магазините й в 43 града на страната. Събраните средства ще финансират проекти в четири категории:

  • образование
  • околна среда
  • култура и историческо наследство
  • здравословен начин на живот

"Идеята е чрез конкретни инициативи да дадем принос хората в България да водят по-качествен и по-пълноценен живот", заяви главният изпълнителен директор на Лидл България Милена Драгийска.

На официалния сайт на инициативата lidl.bg/ti могат да кандидатстват неправителствени и граждански организации. Процедурата, която стартира на 1 май, е опростена, а задължителните за попълване документи са само три. Процесът приключва на 25 юни.

Максималният размер на финансиране на проект е до 10 хил. лв. Няма ограничения относно районите на кандидатстване, инициативата е отворена за цялата територия на България, подчертаха още от Лидл.

Пълният размер на гранта зависи от броя касови бонове, издадени в посочения вече период. Според прогнозни данни, веригата ще има възможност да подкрепи 20 проекта на максимална стойност от 10 хил. лв. 

Процесът на селекция на проектите ще премине през няколко етапа. Те ще бъдат оценявани както от експретно жури, така и от служителите на Лидл България. Очаква се имената на одобрените проекти да бъдат обявени през октомври.

Конкретната работа по получилите финансиране идеи ще започне на 1 ноември, а продължителността й трябва да бъде 12 месеца. 

От клиентите не се очаква нищо по-различно от това, което са правили винаги, а именно да пазаруват, подчерта Милена Драгийска. Тя посочи още, че новата социално отговорна кампания е продължение на първия за България Индекс за пълноценен живот, създаден от Прогрес Консулт и Лидл България.

Той показа, че в топ пет на най-важните фактори за пълноценен живот на сънародниците ни влизат здраве на близките, собствено здраве, добро семейство, здрав сън и липса на стрес.

Партньори на „Ти и Lidl за по-добър живот“ са Български дарителски форум и фондация „Работилница за граждански инициативи“. Евелина Павлова е първият посланик на програмата, която дава заявка да се превърне в дългосрочна, а не еднократна инициатива на Лидл България. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg