Лидл България получи 7 отличия QUDAL за най-високо качество на продукти със собствена марка в България. Компанията спечели най-голям брой гласове сред участниците в проучването QUDAL – QUality meDAL 2016/2017, проведено на българския пазар от швейцарската организация ICERTIAS (International Certification Association GmbH).

Търговската верига е победител в основната категория – „Символ и най-добър пример за най-високо качество на продукти със собствена марка в България“, както и в следните 6 категории за собствени марки: „Кисело мляко“, „Прясно мляко“, „Шоколад“, „Сладолед“, „Продукти за лична хигиена“ и „Химически препарати за почистване на дома“.

Проучването на QUDAL е проведено сред 1 200 потребители, които са попитани какво биха купили и използвали, ако водещ критерий за тях е качеството. В посочените седем категории Лидл България получава най-добър резултат и е категоричният избор на анкетираните.

Отличията на QUDAL са поредното свидетелство за успеха на компанията. Към поредицата награди, в края на 2016 година, Лидл България добави и още едно важно признание. Компанията бе отличена в категорията „Услуги и търговия“ в престижния конкурс на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България и списание „Икономика“ – „Мистър и Мисис Икономика“.

Наградата от най-значимия икономически форум у нас е естествен резултат от стремежа на компанията да прави бизнес по устойчив и социално отговорен начин.

Lidl е една от най-големите вериги магазини за хранителни стоки в Европа, част от немската Schwarz-Gruppe. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г., когато в рамките на един ден са открити първите 14 магазина в 11 града в страната.

Днес компанията има 83 магазини в 43 града и над 2 000 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки и се е превърнала в символ на най-оптималното съотношение качество-цена.