Лидл България въвежда нови стандарти при колбасите

3573
Лидл България въвежда нови стандарти при колбасите

© Pixabay

Лидл България въвежда още по-високи стандарти за качеството на колбасите собствена марка, които предлага.

Всички колбаси от марките Pikok, Baroni и Dulano, както и от продуктовата линия „Родна стряха“, вече се произвеждат без влагането на механично отделено месо, което води до намаляване използването на подобрители и сгъстители.

Категоричен ефект от това е подобреното качество и вкус. Веригата разширява и серията Clean Label, която включва месни продукти по изцяло чиста рецепта, без изкуствени добавки – абсолютна иновация за българския пазар.

„Една от нашите цели е непрекъснато да разширяваме асортимента и то в посока предлагане на още по-качествени продукти, по чисти рецепти, отговарящи на високи стандарти.

Използването само на ръчно отделено месо в колбасите - наши собствени марки, както и разширяването на серията Clean Label, която също въведохме първи на пазара, е в отговор и на нарастващата тенденция в потребителското търсене за по-качествени и чисти продукти, предимно от натурални съставки“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

При механичното отделяне на месо, процесът се изпълнява машинно и под налягане, а получената суровина е с високо водно съдържание и ниска хранителна стойност.

Това изисква влагане на повече консерванти, сгъстители и оцветители, за да се придаде форма и стегнатост на крайния продукт.

С използването само на ръчно отделено месо в колбасите от собствени марки, Lidl предлага на своите клиенти висококачествени продукти, с автентичен и неподправен вкус  не само във високия, но и в ниския ценови клас, осигурявайки още по-голямо разнообразие от колбаси с оптимално съотношение между качество и цена.

Лидл България е пионер и при въвеждането на пазара на серия колбаси Clean Label, която включва месни продукти без изкуствени консерванти, овкусители, оцветители, без глутен или лактоза.

Продуктите под марка Pikok се произвеждат по иновативна технология, при която изкуствените добавки се заместват с натурални такива и се използват естествени консерванти. Всичките 4 продукта от серията – шпеков салам, луканка, шунка и бекон, се произвеждат от български производители. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

е
# 0
07:04 | 24 April 2018
Сигурно им е умряла циганката, която да ги хвали...
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg