През следващите две години пазарът на интернет реклама у нас ще расте с около 50-80%, каза в интервю за Profit TV Мартин Дановски, главен изпълнителен директор на Euro RSCG.
“В момента българските компании отделят между 3-5% от бюджетите си за реклама в интернет,” допълни Дановски. “Необходимо е самата интернет среда обаче да се популяризира сред рекламодателите.”

Той е на мнение, че през настоящата година рекламният пазар ще отбележи ръст от около 20-25%, или със същия темп на нарастване, както и през 2007 г.

Според Дановски през годината може да се очаква рязък скок в качеството на работата на агенциите.

Нека припомним, че основните клиенти на Euro RSCG у нас са Inbev, SG, Порше България, Билла, Cisco, Microsoft, Далкиа, Орбител.

Вижте интервюто с Мартин Дановски тук.