Утре, 12 октомври 2007 г., от 11.00 ч. ще бъдат отворени ценовите предложения на кандидатите, участвали в обществената поръчка за доставка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти („управление на опашките”).

Пет фирми подадоха документи за участие в процедурата. Това са ДЗЗД „Кю Електроник”, „Скантек” ЕООД, „ИТА Инженеринг” ООД, „Редматик” ЕООД, „Моникомп България” ЕООД.

С избрания изпълнител ще бъде подписано рамково споразумение за срок от 18 месеца. Негово задължение ще е да осигури инсталирането на системите, въвеждането им в експлоатация, обучението на служителите и гаранционната поддръжка.

Внедряването на системите ще се реализира на два етапа, като през първия етап ще бъдат изградени системи в 7 офиса на КАТ, 20 офиса на НАП и 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност" към Министерството на вътрешните работи.

Срокът за изграждане и доставка е до шест месеца от датата на подписване на договора, а гаранционният срок за поддръжка - минимум 12 месеца от въвеждането на системите в експлоатация.