Министерството на държавната администрация и административната реформа стартира открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Информиране на широката общественост, потенциалните бенефициенти и бенефициентите по Оперативна програма „Административен капацитет” за целите на програмата, възможностите за финансиране и ползите от изпълнението й за гражданите и бизнеса, свързани с ефективното управление на държавната администрация”.

Крайният срок за подаване на документи за кандидатстване е до 17.00 часа на 27 ноември 2007 г.

Тази дейност е предвидена по Приоритетна ос ІV “Техническа помощ” на ОПАК и е в съответствие с Комуникационния план по оперативната програма. Целта е да се повиши обществената информираност за ОПАК и да се осигури прозрачност и откритост при нейното изпълнение. Това означава: популяризиране сред широката общественост, гражданите и бизнеса на обхвата и целите на ОПАК, резултатите от изпълнението на програмата и приноса на Европейската общност в този процес, информиране на потенциалните бенефициенти за финансовите възможности, предоставени от ЕСФ чрез ОПАК, и за критериите за допустимост на проектите по нея
запознаване на бенефициентите с техните отговорности при изпълнението на проектите по ОПАК.

Комуникационната кампания ще допринесе също така бенефициентите да кандидатстват с качествени проекти при усвояването на средства от Структурните фондове и да изпълняват ефективно одобрените проекти.

Наред с останалите изискуеми документи за участие в процедурата всеки участник трябва да предложи и творческа концепция за комуникационната кампания, както и схема за нейната реализация. Дейностите, предложени в творческата концепция, трябва да бъдат разпределени в периода до 31.12.2008 г.

Подадените оферти ще бъдат отворени в 10.00 часа на 28 ноември 2007 г. в залата на МДААР на (ул. "Аксаков" 1).

При оценяването на офертите на допуснатите участници 60% тежест ще има предлаганата цена, 20% е тежестта на технически възможности, компетентност и доказан опит и 20% за оригиналност и интегрираност на представената концепция за комуникационна кампания.